תפריט

חברות הביטוח הטובות ביותר לביטוח רכב מקיף לפי משרד האוצר

תמונת נושא עבור: חברות הביטוח הטובות ביותר לביטוח רכב מקיף לפי משרד האוצר

בדף זה אנו אעניק לכם את כל המידע הרלוונטי על מנת לבחור את חברת הביטוח הטובה ביותר עבורכם. יתכן והנתונים החדשים יחסכו לכם עוגמת נפש גדולה מאוד בעתיד.

לאחרונה משרד האוצר פרסם מדד שירות ביטוח רכב חובה וביטוח רכב עקיף – מדד המשקף את השירות של כל חברות הביטוח בענף. הנתונים החדשים שמשרד האוצר פרסם הפתיעו את הציבור הרחב עם פערים משמעותיים בדירוגים בין חברות הביטוח. 

הציון מחושב בהתבסס על הרכיבים הבאים: שיעור תשלום התביעות, מהירות הטיפול בתביעות, רמת השירות, זמן מענה טלפוני, חדשנות דיגיטלית ועוד.

בנוסף לציוני מדד השירות של משרד האוצר – אנו נציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של חברות הביטוח לעומת חברות ביטוח אחרות, על מנת שתוכלו להגיע להחלטה מושכלת, בשאלה היכן לבטח את רכבכם ולמעשה גם את גופכם.

פוליסת ביטוח מקיף: מכסה נזקים לרכבכם שהם תוצאה של האירועים הבאים: תאונה, גניבה, נזק כתוצאה מניסיון גניבה או גניב​​ה, אש, ברק, התפוצצות, התלקחות, שיטפון, סערה, שלג, ברק, התפרצות הר געש, מעשה זדון ונזקים המכוסים בביטוח צד ג’.​

פוליסת ביטוח צד ג’: הפוליסה מכסה את אחריותכם לנזקי רכוש ורכב של הזולת, שנגרמו כתוצאה מהשימוש ברכבכם​​​. 

שימו לב – בנזק לרכבכם, חברת הביטוח תשלם לכם את שווי הרכב בעת האירוע, על פי מחירון מוסכם. בנזק לצד ג’ – חברת הביטוח תשלם לצד ג’ את הסכום המצוין בפוליסה.

ביטוח רכב מקיף ציונים כוללים – בחישוב כל המדדים שצויינו לעי”ל – תשלום תביעות, שביעות רצון והמלצת הלקוחות, תלונות הציבור, זמן מענה הטלפוני וכלים הדיגיטליים  – להלן הציוד הציונים הכוללים לשנת 2017.

0
ביטוח ישיר
0
AIG
0
ביטוח חקלאי
0
שירביט
0
שומרה
0
הראל
0
הפניקס
0
כלל
0
הכשרה
0
שלמה
0
מגדל
0
איילון
0
מנורה

תשלום תביעות – שיעור תשלום התביעות ומהירות הטיפול בתביעות ביטוח שנסגרו בחברה. בנתון זה התחשבו ב-2 קריטריונים – שיעור תשלום לתובע מתוך כלל התביעות שנסגרו, ומהירות טיפול בתביעות. להלן הדירוג מחברת הביטוח שדורגה במקום הגבוה ביותר לחברת הביטוח שדורגה במקום הנמוך ביותר.  

במקום הראשון זכתה AIG עם ציון 89. המקום השני חולקות חברת הביטוח שירביט, הראל וביטוח ישיר עם ציון 87. למקום השלישי הגיעו חברת הביטוח שומרה והפניקס עם ציון 87. למקום הרביעי הגיעה חברת הכשרה עם ציון 81, בהפרש צמוד מאחוריה של נקודה הגיעה למקום החמישי והמכובד חברת ביטוח חקלאי עם ציון 81. למקום השישי הגיעה חברת כלל עם ציון 80. למקום השביעי הגיעו חברת שלמה ואיילון עם ציון 79. למקום השמיני – מקום לפני האחרון הגיעה חברת מגדל עם ציון 74, ובמקום האחרון מנורה מבטחים עם ציון 74.  

0
AIG - מקום ראשון

טיפול בלקוחות – משקף את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מטיפול חברת הביטוח בפניות ובבקשות שירות ישירות אליה, מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו וטופלו על ידה. להלן הדירוג מחברת הביטוח שדורגה במקום הגבוה ביותר לחברת הביטוח שדורגה במקום הנמוך ביותר.

במקום הראשון הגיעו 2 חברות הביטוח – ביטוח ישיר וביטוח חקלאי עם הציון 87, במקום השני נמצאת חברת שומרה עם הציון 85. לא רחוק ממנה הגיעו שתי חברות הביטוח הכשרה ו- AIG למקום השלישי בהפרש של נקודה עם הציון 84. במקום החמישי נמצאות מנורה והראל עם ציון של 82. למקום השישי הגיעה הפניקס עם ציון של 81. בחלק התחתון של הטבלה נמצאות במקום השביעי חברות שירביט, שלמה ואיילון עם ציון של 79. במקום האחרון נמצאת חברת מגדל עם ציון של 74 בלבד. 

0
ביטוח ישיר וביטוח חקלאי - מקום ראשון

תלונות הציבור  – הקריטריון משקף את מספר התלונות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2017 בביטוח רכב מקיף, נגד חברת הביטוח, ואת מספר התלונות בהן נמצא שחברה לא פעלה כנדרש. ככל שהציון נמוך יותר, יותר לקוחות התלוננו כנגד החברה וביותר תלונות נמצא שיש להעניק פיצוי או סעד לפונה.

להלן הדירוג מחברת הביטוח שדורגה במקום הגבוה ביותר לחברת הביטוח שדורגה במקום הנמוך ביותר.

במקום הראשון זכתה חברת ביטוח חקלאי עם ציון של 89. למקום השני הגיעו הראל וכלל עם ציון של 87. בהפרש של נקודה בלבד נמצאת חברת ביטוח ישיר שהגיעה למקום השלישי עם ציון של 86. לא רחוק ממנה נמצאת חברת שומרה במקום הרביעי עם ציון של 85. במקום החמישי הגיעה הפניקס עם ציון של 84, ובמקום השישי נמצאת חברת הכשרה עם ציון צמוד של 83. למקום השביעי הגיעה שירביט עם ציון של 82. בהפרש של 5 נקודות נמצאת חברת AIG שהגיעה למקום השמיני עם ציון של 77. למקום התשיעי הגיעו חברות מנורה ומגדל עם ציון של 74. במקום העשירי נמצאת חברת שלמה עם ציון של 70 ובתחתית הטבלה הגיעה חברת איילון עם ציון של 69. 

0
ביטוח ישיר וביטוח חקלאי - מקום ראשון

זמן מענה הטלפוני ביטוח מקיף – כולנו קצרים בזמן, ומוזיקת ההמתנה לא חייבת להיות פסקול חיינו.

הדבר משקף את אחוז השיחות בהן ניתן מענה אנושי בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של החברה ועד לקבלת מענה אנושי (ללא זמן שיטוט בנתב). ככל שנציגי החברה ענו ליותר שיחות תוך 3 דקות, ציון החברה גבוה יותר.

להלן הדירוג בזמני המתנה מהטובים ביותר להכי פחות טובים.

במקום הראשון זכתה חברת ביטוח חקלאי עם ציון גבוה של 95. למקום השני הגיעה חברת שומרה עם ציון של 91. בהפרש של נקודה בלבד נמצאת חברת שירביט עם ציון של 90. בפער של 10 נקודות נמצאת חברת AIG במקום הרביעי עם ציון של 81 ולמקום החמישי הגיעה חברת ביטוח ישיר עם ציון של 80. למקום השישי הגיעה הפניקס עם ציון של 76, ולא רחוק ממנה נמצאות במקום השביעי חברות שלמה ומגדל עם ציון של 75. במקום השמיני נמצאת חברת כלל עם ציון של 72 ולמקום התשיעי הגיעה חברת הראל עם ציון של 70. בפער גדול נמצאת חברת איילון במקום העשירי עם ציון של 46 בלבד. במקום האחד עשר נמצאת חברת מנורה עם 44 ובמקום האחרון הגיעה חברת הכשרה עם ציון נמוך של 43.

0
ביטוח ישיר וביטוח חקלאי - מקום ראשון

כלים דיגיטליים ביטוח מקיף – קריטריון חדש שנכנס לשנת 2017 הוא הנגשת שירותי החברה ללקוחות במדיה הדיגיטלית. על חברת הביטוח להעמיד בפני הלקוח מספר ערוצי פעולה ותקשורת עם החברה, בנוסף לערוצי פעולה ופניה לנציגי החברה. הערוצים הדיגיטליים יאפשרו ללקוח ביצוע היקף משמעותי של פעולות ליבה כגון הגשת תביעה, ביטול פוליסה או עדכון פרטים אישיים.

ציון החברה נועד לשקף את האפשרות של לקוחות לפנות לחברה בכל אחד מהערוצים הבאים: אתר האינטרנט של החברה, אתר מותאם, שימוש בדואר אלקטרוני או במסרונים SMS, ונתב שירות טלפוני ממוחשב.

במקום הראשון נמצאת חברת AIG עם ציון של 88, ולמקום השני הגיעה חברת ביטוח ישיר עם ציון של 84. במקום השלישי והמכובד הגיעה חברת כלל עם ציון של 77. ניתן להבחין בפערים משמעותיים בין החברות, אומנם הפניקס הגיעה למקום הרביעי אך עם ציון נמוך של 56 בלבד. במקום החמישי נמצאת חברת הראל עם ציון של 49, ולמקום השישי הגיעה חברת איילון עם ציון של 46. במקום השביעי נמצאת חברת מגדל עם ציון של 44.  בפער של 11 נקודות הגיעה למקום השמיני חברת מנורה עם ציון של 33. במקום התשיעי הגיעה חברת שומרה עם ציון של 29 , ולא רחוק ממנה נמצאת במקום העשירי ביטוח חקלאי עם ציון של 24. למקום האחד עשר הגיעה חברת הכשרה עם ציון של 22, ובתחתית הטבלה נמצאת חברת שלמה במקום שניים עשר עם ציון של 20 בלבד.

0
ביטוח AIG - מקום ראשון

מידע כללי על חברות הביטוח

בנוסף למידע של משרד האוצר – אספנו עבורכם מידע מקיף עבור כל חברת הביטוח. לרבות דרכים ליצירת קשר, מידע על הפוליסות וכיוב’. חשוב מכך, במידה וישנם לבטים באיזו חברה לעשות את ביטוח הרכב (מקיף + חובה), אנו נציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של חברות הביטוח. שימו לב – להחלטה איפה לבטח את הרכב, משמעות רבה, למקרה שבו תיזקק להפעיל את הפוליסה. למידע נוסף, לחצו על חברת הביטוח שברצונכם לקרוא עליה:

עורך דין גיא רינטוביץ׳

מנהל פורטל "פיצוי בדרכים"

אני, עו"ד גיא רינטוביץ', מנהל פורטל "פיצוי בדרכים", כאן בשבילכם כדי לענות על כל שאלה ולעזור לכל נפגע תאונת דרכים למצות את זכויותיו מול חברות הביטוח, ביטוח לאומי והרשויות השונות.

מלבד העזרה שאני מעניק בפורטל "פיצוי בדרכים", אני שותף בכיר במשרד מרקמן את טומשין, שהנו אחד ממשרדי הנזיקין הגדולים והמוכרים בארץ, בו אני מנהל את מחלקת נפגעי תאונות הדרכים.

לאורך השנים, ייצגתי וטיפלתי באלפי נפגעים עד לקבלת הפיצוי המקסימלי עבורם, ואשמח לחלוק את הידע ולעזור גם לכם.

כדי להתייעץ ישירות איתי ישירות צלצלו 054-3696959

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

עברת תאונת דרכים?

השאר פרטים ועו"ד יצור עמך קשר בקדם