תפריט

מידע על חברת איי אי ג’י (AIG) בתחום ביטוח הרכב (מקיף וחובה)

תמונת נושא עבור: מידע על חברת איי אי ג’י (AIG) בתחום ביטוח הרכב (מקיף וחובה)

הגעתם לדף המידע על חברת הביטוח ,AIG של פורטל פיצוי בדרכים – כאן תוכלו למצוא מידע רב על חברת AIG, לרבות דרכים ליצירת קשר, מידע על הפוליסות וכיוב’.

חשוב מכך, במידה וישנם לבטים באיזו חברה לעשות את ביטוח הרכב (מקיף + חובה), אנו נציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של חברת איי אי ג’י לעומת חברות ביטוח אחרות, כך תוכל הגיע להחלטה נבונה, היכן לבטח את רכבך ולמעשה גם את גופך!

שימו לב – להחלטה איפה לבטח את הרכב, משמעות רבה, למקרה בו יש צורך להפעיל את הפוליסה, עקב נזק רכוש או גוף. אנו נפשט עבורך את תהליך מימוש ביטוח והגשת תביעה עבור חברת הביטוח, וכיצד יש לפעול מול חברת AIG, עם מי כדאי להתייעץ, וכיצד יש לפעול כדי להגיע לפיצוי מקסימלי.

כמעט בכל מקרה בו אירע תאונת דרכים, קיימת זכאות לפיצוי מחברת AIG, לא רק בגין הנזק לרכב, אלא בגין הפגיעה בגוף (תהיה התאונה קלה כקשה) – לכן בכל מקרה של תאונת דרכים אנו ממליצים לפנות לעו”ד, כאשר אנו נשמח לייעץ לכם ללא עלות, כחלק השירות שהפורטל מעניק.

חשוב לדעת! במקרה של פגיעה או חבלה
מומלץ להתייעץ עם עורך דין על מנת לבדוק זכאות לפיצוי כספי.

חברת הביטוח AIG משווקת מוצרי ביטוח דרך הטלפון או האינטרנט, ללא סוכן מתווך.

במדד השירות של משרד האוצר AIG דורגה כחברת הביטוח הטובה ביותר לביטוח רכב חובה ודורגה במקום שני לביטוח רכב מקיף לשנת 2017, אך לעומת זאת בדירוג של בגוגל זכתה לדירוג בינוני. מדד השירות  משקף את השירות של החברות בענף, בהשוואה זו אל זו. הציון מחושב בהתבסס על הרכיבים הבאים: תשלום תביעות, שביעות רצון והמלצות מלקוחות, תלונות הציבור וזמני מענה טלפוני.

חברת AIG היא תאגיד ביטוח אמריקני בינלאומי שמרכזו בעיר ניו יורק. AIG מעניקה שירות למאות אלפי לקוחות ב-130 מדינות ברחבי העולם. ב-2015 דורגה החברה במקום ה-49 על ידי דירוג החברות של כתב העת Fortune, וכחברה ה-150 בגודלה בעולם.

AIG פועלת אך ורק בערוץ הישיר- משמע מול הלקוח והסירה את גורם המטווח – סוכן הביטוח. בחברות הביטוח בעבר היה ניתן לרכוש ביטוח אך ורק באמצעות סוכני ביטוח, כיום מוצעות אופציות המעניקות ללקוח מגוון רחב של אפשרויות. יותר ויותר חברות מציעות לבטח דרכן בשיטה הישירה.

כעת נציג את הניקוד השוואת ביטוח רכב של חברת הביטוח AIG, קיבלה ביחס להתנהלותה מול ציבור המבוטחים בתחום ביטוח רכב חובה וביטוח מקיף.

בחברת הביטוח איי אי ג’י ישנן שתי אופציות להגשת התביעה לביטוח –

הראשונה היא לפנות למוקד שירות תביעות בטלפון 03-9272400   

בימים א’-ה’ בשעות 08:00 – 16:00, בימי שישי/ערבי חג בשעות 08:00 – 12:00.

למקרים דחופים ועזרה בחירום – מעבר לשעות הפעילות של מוקד שירות תביעות טלפון:

1-800-430-430   

24 שעות ביממה, למעט יום כיפור

האופציה השנייה ליצירת קשר עם חברת AIG היא לפנות הדוא”ל –

למחלקת ביטוח רכב חובה: claims@aig.co.il

למחלקת ביטוח רכב מקיף: claims.agent@aig.co.il

חשוב! לפני הגשת התביעה לחברת AIG מומלץ להתייעץ עם עו”ד המומחה לתאונות דרכים. לייעוץ משפטי טלפוני ללא עלות וללא התחייבות התקשרו עכשיו 073-3767781 | 054-3696959

ביטוח רכב חובה

בחישוב כל המדדים תשלום תביעות, שביעות רצון והמלצת הלקוחות, תלונות הציבור, זמן מענה הטלפוני וכלים הדיגיטליים  – להלן הציוד הציונים הכוללים לשנת 2017.

0
AIG
0
ביטוח ישיר
0
כלל
0
שירביט
0
שומרה
0
הראל
0
ביטוח חקלאי
0
הפניקס
0
שלמה
0
הכשרה
0
מגדל
0
איילון
0
הפול

תשלום תביעות ביטוח רכב חובה –

בנתון זה התחשבו ב-2 קריטריונים – שיעור תשלום לתובע מתוך כלל התביעות שנסגרו, ומהירות טיפול בתביעות.

בשיעור תשלום התביעות לתובע מתוך כלל התביעות שנסגרו AIG זכתה בציון 98 שהינו הגבוה ביותר מבין חברות הביטוח בישראל , ובמהירות טיפול בתביעות קיבלה ציון בינוני של 70.

בשקלול הציונים של 2 הפרמטרים AIG קיבלה ציון של 84 מתוך 100, שזה הציון הגבוה ביותר, במקום השני בהפרש של נקודה היא “ביטוח ישיר”, ובמקום שלישי זכתה חברת “כלל”.

0
AIG

שביעות רצון והמלצת לקוחות ביטוח רכב חובה – משקף את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהטיפול של חברת הביטוח AIG בפניות ובבקשות שירות ישירות אליה, מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו וטופלו על ידה. AIG קיבלה 87 הציון הגבוה ביותר במדד שביעות רצון, ואת המקום השני חולקות מנורה ושומרה עם ציון 85.

0
AIG

תלונות הציבור ביטוח רכב חובה – משקף את מספר התלונות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2017 בביטוח רכב חובה, נגד חברת הביטוח AIG, ואת מספר התלונות בהן נמצא שחברה לא פעלה כנדרש. ככל שהציון נמוך יותר, זה אומר שיותר לקוחות התלוננו כנגד חברת ביטוח זו או אחרת וביותר תלונות נמצא שיש להעניק פיצוי או סעד לפונה.

בתלונות הציבור חברת AIG  דווקא הפתיעה לרעה, והיא נמצאת בין המקומות האחרונים עם ציון 71. אולי הדבר מסביר את הציון הבינוני שלה בגוגל העומד על 3.2.

0
AIG

זמן מענה הטלפוני ביטוח רכב חובה – כולנו קצרים בזמן, ומוזיקת ההמתנה לא חייבת להיות פסקול חיינו. הנתון משקף את אחוז השיחות בהן חברת AIG נתנה מענה אנושי בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של החברה ועד לקבלת מענה אנושי (ללא זמן שיטוט בנתב). ככל שנציגי החברה ענו ליותר שיחות תוך 3 דקות, ציון החברה גבוה יותר.

AIG זוכה במקום הרביעי והמכובד בזמני ההמתנה הקצרים ביותר.

0
AIG

כלים דיגיטליים ביטוח רכב חובה – שירות דיגיטלי הניתן לכם, הלקוחות, אמור להעניק ערך ותועלת; להעמיד בפניכם מספר ערוצי פעולה ותקשורת עם החברה, בנוסף לערוצי פעולה ופניה לנציגי החברה. הערוצים הדיגיטליים מאפשרים ביצוע היקף משמעותי של פעולות ליבה, כגון; הגשת תביעה, ביטול פוליסה או עדכון פרטים אישיים.

ציון החברה נועד לשקף את האפשרות של לקוחות לפנות לחברת AIG למשל בכל אחד מהערוצים הבאים: אתר האינטרנט של החברה, אתר מותאם, שימוש בדואר אלקטרוני או במסרונים SMS, ונתב שירות טלפוני ממוחשב.

AIG חולקת את המקום הראשון יחד עם חברת הביטוח “ביטוח ישיר” עם ציון של 85 בהנגשת השירותים של ביטוח חובה לרכב לקהל הרחב, כאשר מדובר בתוצאה מתבקשת לשתי חברות הביטוח הישירות, הגדולות בישראל.

0
AIG

ציון משוקלל של כלל הפרמטרים:

– זוכה חברת הביטוח AIG בציון של 83 ציון המעמיד אותה במקום הראשון מבין חברות הביטוח בישראל,  בפער של נקודה מחברת הביטוח “ביטוח ישיר”.

ושוב אל מול זאת, בגוגל – AIG זכתה ל- 52 ביקורות נכון לעת עתה, בציון בינוני של 3.2, אך יתכן כי מרבית האנשים כותבים ביקורת כשאין להם משהו חיובי לומר. לטעמנו, במקרה זה, בהחלטה יש דווקא לתת עדיפות לציון של משרד האוצר.

ביטוח רכב מקיף

בחישוב כל המדדים שצויינו לעי”ל – תשלום תביעות, שביעות רצון והמלצת הלקוחות, תלונות הציבור, זמן מענה הטלפוני וכלים הדיגיטליים  – להלן הציוד הציונים הכוללים לשנת 2017.

0
ביטוח ישיר
0
AIG
0
ביטוח חקלאי
0
שירביט
0
שומרה
0
הפניקס
0
כלל
0
הכשרה
0
שלמה
0
מגדל
0
מגדל
0
מנורה

תשלום תביעות ביטוח מקיף – בנתון זה התחשבו ב-2 קריטריונים – שיעור תשלום לתובע מתוך כלל התביעות שנסגרו, ומהירות טיפול בתביעות.

בשיעור תשלום התביעות לתובע מתוך כלל התביעות שנסגרו AIG זכתה בציון 93 שהנו בין הציונים הגבוהים מבין חברות הביטוח בישראל , ובמהירות טיפול בתביעות קיבלה ציון טוב של 85.

AIG קיבלה ציון של 89 מתוך 100, שזה הציון הגבוה ביותר, במקום השני והשלישי בהפרש של שתי נקודות בציון 87 הן – “ביטוח ישיר” (קישור חכם לביטוח ישיר), חברת הביטוח הראל ו-“שירביט” (שירביט ביטוח רכב).

0
AIG

שביעות רצון והמלצת לקוחות ביטוח מקיף – משקף את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהטיפול של חברת הביטוח AIG בפניות ובבקשות שירות ישירות אליה, מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו וטופלו על ידה. AIG חולקת את המקום השלישי והמכובד עם חברת הביטוח “הכשרה” עם ציון של 84 במדד שביעות רצון. במקום הראשון זכתה “ביטוח ישיר” עם ציון של 87, ובמקום השני “ביטוח חקלאי” עם 85.

0
AIG

תלונות הציבור ביטוח מקיף – משקף את מספר התלונות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2017 בביטוח רכב חובה, נגד חברת הביטוח AIG, ואת מספר התלונות בהן נמצא שחברה לא פעלה כנדרש. ככל שהציון נמוך יותר, זה אומר שיותר לקוחות התלוננו כנגד חברת ביטוח זו או אחרת וביותר תלונות נמצא שיש להעניק פיצוי או סעד לפונה.

בתלונות הציבור חברת AIG  ממוקמת במקומות האחרונות עם ציון בינוני של 77. אולי הדבר מסביר את הציון הבינוני שלה בגוגל העומד על 3.2.

0
AIG

זמן מענה הטלפוני ביטוח מקיף – כולנו קצרים בזמן, ומוזיקת ההמתנה לא חייבת להיות פסקול חיינו.

הדבר משקף את אחוז השיחות בהן חברת AIG נתנה מענה אנושי בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של החברה ועד לקבלת מענה אנושי (ללא זמן שיטוט בנתב). ככל שנציגי החברה ענו ליותר שיחות תוך 3 דקות, ציון החברה גבוה יותר.

AIG זוכה במקום הרביעי והמכובד בזמני ההמתנה הקצרים ביותר עם ציון של 81.

0
AIG

כלים דיגיטליים ביטוח מקיף – שירות דיגיטלי הניתן לכם, הלקוחות, אמור להעניק ערך ותועלת; להעמיד בפניכם מספר ערוצי פעולה ותקשורת עם החברה, בנוסף לערוצי פעולה ופניה לנציגי החברה. הערוצים הדיגיטליים מאפשרים ביצוע היקף משמעותי של פעולות ליבה, כגון; הגשת תביעה, ביטול פוליסה או עדכון פרטים אישיים.

ציון החברה נועד לשקף את האפשרות של לקוחות לפנות לחברת AIG למשל בכל אחד מהערוצים הבאים: אתר האינטרנט של החברה, אתר מותאם, שימוש בדואר אלקטרוני או במסרונים SMS, ונתב שירות טלפוני ממוחשב.

AIG זוכה במקום הראשון עם ציון של 88 ואף עוקפת את חברת הביטוח “ביטוח ישיר” שקיבלה אך ורק 84 בהנגשת השירותים של ביטוח רכב מקיף וצד שלישי, בגין נזקי רכוש בלבד לקהל הרחב, ניצחון משמעותי עבור AIG בעידן שרובו מסתמך על אמצעים דיגיטליים.

0
AIG

ציון משוקלל של כלל הפרמטרים:

בשקלול כלל הפרמטרים עפ”י משרד האוצר – זוכה חברת הביטוח AIG בציון של 85 ציון המעמיד אותה במקום השני מבין חברות הביטוח בישראל,  בפער של נקודה מחברת הביטוח “ביטוח ישיר” שזכתה במקום הראשון עם 86 נקודות.

ושוב אל מול זאת, בגוגל – AIG זכתה ל- 52 ביקורות נכון לעת עתה, בציון בינוני של 3.2, אבל אולי כי לרוב אנשים כותבים ביקורת כשאין להם משהו חיובי לומר. לטעמנו, במקרה זה, בהחלטה יש דווקא לתת עדיפות לציון של משרד האוצר.

למדריך המלא לנפגעי תאונות דרכים לחצו כאן.

 

עורך דין גיא רינטוביץ׳

מנהל פורטל "פיצוי בדרכים"

אני, עו"ד גיא רינטוביץ', מנהל פורטל "פיצוי בדרכים", כאן בשבילכם כדי לענות על כל שאלה ולעזור לכל נפגע תאונת דרכים למצות את זכויותיו מול חברות הביטוח, ביטוח לאומי והרשויות השונות.

מלבד העזרה שאני מעניק בפורטל "פיצוי בדרכים", אני שותף בכיר במשרד מרקמן את טומשין, שהנו אחד ממשרדי הנזיקין הגדולים והמוכרים בארץ, בו אני מנהל את מחלקת נפגעי תאונות הדרכים.

לאורך השנים, ייצגתי וטיפלתי באלפי נפגעים עד לקבלת הפיצוי המקסימלי עבורם, ואשמח לחלוק את הידע ולעזור גם לכם.

כדי להתייעץ ישירות איתי ישירות צלצלו 054-3696959

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

עברת תאונת דרכים?

השאר פרטים ועו"ד יצור עמך קשר בקדם